მომხმარებლის ძირითადი უფლებები

საერთაშორისოდ აღიარებულია მომხმარებლის შემდეგი ძირითადი უფლებები:[break]

მომხმარებლის დამატებითი უფლებებია:

გიორგი   21:31:25 2015-10-17  უპასუხე   
ერთერთ სუპერმარკეტების ქსელში შევიძინე საქონელი, ვიტრინაზე იყო მითითებული ფასი და სალაროს ჩეკში იყო ამორტყმული სხვა თანხა, 3 ლარით მეტი. ვალბებულია თუ არა მაღაზია ეგრევე შეცვალოს ფასი ვიტრინაზე, და მაქვს თუ არა უფლება მოვითხოვო პროდუქციის გაყიდვა ვიტრინაზე მითითებული ფასით?

დათო   18:06:35 2015-07-04  უპასუხე   
შევიძინე ტელეფონი (ლიცენზირებული დილერისგან). მოგივანებით გაირკვა, რომ ამ მოდელის (LENOVO S60) რეალური შესაძლებლობლები არ ემთხვევა მის ტექნიკურ მახასიათებლებს „ქაღალდზე“ (lENOVOS ოფიციალურ ვებსაიტზე).
ვარ თუ არა, როგორც მომხმარებელი, შეცდომაში შეყვანილი, და რა გზით შემიძლია ზიანის ანაზღაურება?

mari   20:22:40 2013-03-17  უპასუხე   
მაგაზია ციფროვიკში შევიძინე ტელეფონი 500 ლარით მეტად, უნდა ეთქვათ მაღაზიაში, რომ მათთან უფრო ძვირი ღირდა, თუ არა? თუ კი, ამ შემთხვევაში როგორ უნდა მოვიქცე? იქნებ მიპასუხოთ, წინასწარ დიდი მადლობა
ლია, CSRDG   16:52:15 2013-03-20  უპასუხე   
არა მარი, მაღაზია არ არის ვალდებული გაცნობოთ , თუ რა ღირს იგივე პროდუქტი სხვა მაღაზიებში