ბოლო ცვლილებები

ევროკავშირში აღმოჩენილი სახიფათო არასასურსათო პროდუქტები
მომხმარებლისათვის სურსათის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
სურსათთან დაკავშირებული რისკის შეფასება
ბეჭდური პუბლიკაციები
სურსათის ეროვნული სააგენტოს 2018 წლის აპრილ-ივნისის კონტროლის შედეგები
ხილის წვენები და მსგავსი სასმელები
რას ნიშნავს „გმო“?
მომხმარებლის ძირითადი უფლებები
როგორ შევარჩიოთ სამომხმარებლო პროდუქცია?
შაქრის ეტიკეტი

სულ ნიუსები: 21

2014 წლის 09 ივნისს მომხარებელმა ელექტრონული ფოსტით საჩივარი გამოგვიგზავნა:

იმავე დღეს, 09 ივნისს, მივედით მაღაზიაში "გუდვილი საბურთალოზე" (ქავთარაძის ქ. 1) სადაც შევიძინეთ აქციაში "2+1" არსებული ლიმონათი "Hello Kitty"-ს  3 ცალიანი კომპლექტი.

სამივე ლიმონათს თავსახურზე მითითებული ჰქონდა თარიღი: "06.01.2014", ხოლო ეტიკეტზე მითითებული იყო "ვარგისიანობის ვადა იხილე თავსახურზე", რომელიც დაფარული იყო აქცია "2+1" სარეკლამო წებვადი ქაღალდით.

რაც იმას ნიშნავს, რომ ლიმონათი ვარგისი იყო 2014 წლის 06 იანვრამდე და მას ვადა 5 თვის წინ გაუვიდა.

გაიგზავნა წერილები სურსათის ეროვნულ სააგენტოში და მაღაზიაში.

გაიგზავნა წერილი  შპს"კასტელ ჯორჯიაშიც", იმის დასადგენად თუ რა ზიანი შეიძლება გამოიწვიოს ამ ლიმონათმა მცირეწლოვანი ბავშვის ჯანმრთელობაზე.

2014 წლის 19 ივნისს, "კასტელ ჯორჯიადან" მივიღეთ პასუხი.

 




print version
16:56:14 2014-06-09

კომენტარის დამატება

nino   18:29:09 2014-06-11  უპასუხე   
იგივე ლიმონათი იყიდება აქციის სახით თემქაზე არსებულ ახალ უნივერსამშიც


ყველა კომენტარის გამოჩენა



ეს საიტი ეკუთვნის არასამთავრობო ორგანიზაციას "საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი"

ჩვენი მისამართია: თბილისი, დელისის I შესახვევი №5ა, ტელ: 239 90 19/18

ელფოსტა: office@csrdg.ge
ვებგვერდი: http://www.csrdg.ge/

admin login

© csrdg.ge
design.ge