
|
სულ ნიუსები: 20
2013 წლის 10 ივლისს ფეისბუქის გვერდზე მომხარებელმა კომენტარი დაგვიტოვა და დახმარება გვთხოვა.

საკითხში გასარკვევად მომხარებელს ჩვენი იურისტი, ანა პარანიჩევა დაუკავშირდა. გასაუბრების შემდეგ გადაწყდა მაღაზიაში ოფიციალური განცხადების გაგზავნა, სადაც, მომხარებლის უფლებებთან ერთად, მოთხოვნილი იყო დაზიანებული ტელეფონის ახლით შეცვლა. შემდგომი მოვლენები ასე განვითარდა: ელიტ-ელექტრონიქსმა დაზიანებული ტელეფონი გადააგზავნა "სამსუნგის" წარმომადგენლობაში, სადაც ტელეფონი შეაკეთეს და უკან დაუბრუნეს მაღაზიას. მაღაზიამ შეკეთებული ტელეფონის წაღება შესთავაზა მომხარებელს, რომელმაც კვლავ კატეგორიული უარი განაცხადდა. გაირკვა ისიც, რომ "სამსუნგის" წარმომედგენლობა თანახმა იყო ქარხნული წუნის მქონე ტელეფონი ახლით შეეცვალა, რაზეც გამყიდველი მაღაზია ამბობდა უარს. საბოლოოდ მომხარებელს მისცეს ახალი ტელეფონი.
| |
print version
12:26:15 2013-09-19
|
|


 |
|
 |
|
| |
 გულდასმით გაეცანით მაღაზიის მიერ გაცემული გარანტიის პირობებს. ხშირად ამ დოკუმენტის
2013-12-15
|
| |
 შემოწმებული თვრამეტი თოჯინიდან თოთხმეტი მავნე ნივთიერებას შეიცავს
2016-11-15
|
| |
 ILand-ში შეძენილი მობილური ტელეფონი IPhone 4 ყიდვიდან 2 თვეში მწყობრიდან
2013-07-19
|
| |
 კონკურსი მომხმარებელთა უფლებების დარღვევის ფაქტების გაშუქებაზე
2016-11-30
|
| |
 მობილური ტელეფონი Samsung Galaxy s3 რამდენიმე თვეში გაფუჭდა
2013-09-19
|
| |
 სარჩელის მომზადებაში ჯობს ადვოკატი დაიხმაროთ. გთავაზობთ ინფორმაციას უფასო ადვოკატების შესახებ
2009-12-21
|
|
|
 |
|
 |
|