ბოლო ცვლილებები

ავტომატური კომპენსაცია მომხმარებლებს
საზოგადოებრივი ორგანიზაციების მიმართვა საქართველოს პარლამენტსა და მთავრობას „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ კანონპროექტთან დაკავშირებით
პროდუქტი „იმერული“
სუნელების შემოწმება
სასმელი წყალი დიდუბიდან
კარფურში შეძენილი ტკბილეული
მომხმარებლის აზრი: სხვა საქონელი
მომხმარებლის აზრი: სამედიცინო და სააფთიაქო მომსახურება
მომხმარებლის აზრი: საზოგადოებრივი ტრანსპორტი
მომხმარებლის აზრი: დენი, გაზი, წყალი, დასუფთავება

სულ ნიუსები: 21

სასამართლოში წარდგენილ პრეტენზიას ”სარჩელი” ეწოდება.

როგორც წესი, სარჩელის წარდგენის უფლება აქვს მხოლოდ უშუალო დაზარალებულს. გარდა ამისა, სარჩელის სასამართლოში შესატანად აუცილებელია ბაჟის გადახდა, რომელიც მინიმუმ 100 ლარია

უბრალო საჩივრისგან განსხვავებით, სარჩელში დეტალურად უნდა იყოს აღწერილი არა მარტო ის, თუ რა მოხდა და რა ზიანი მიადგა მოსარჩელეს, არამედ საფუძვლიანად უნდა იყოს განხილული კანონის ის დებულებები, რომელთა საფუძველზე არსებობდა ის უფლება, რომელიც დაირღვა და რომელთა საფუძველზე ეხლა ამ ადამიანს შეუძლია კომპენსაციის ან უფლების აღდგენის მოთხოვნა

ასე რომ, სარჩელის მომზადება გამოცდილი ადვოკატის გარეშე საკმაოდ რთულია. საწყისი იურიდიული კონსულტაცია ადვოკატებთან (ანუ იმის გაგება, ღირს თუ არა სასამართლოს მიმართოთ, რა შანსები გაქვთ მოგების), როგორც წესი, უფასოა. გარდა ამისა, ზოგ ორგანიზაციას აქვს სპეციალური პროგრამები, რომლის ფარგლებში ისინი მოქალაქეებს უფასო იურიდიულ დახმარებას უწევენ. 

ასეთი პროგრამა ამჟამად ჩვენს ორგანიზაციაში მოქმედებს. თუკი თვლით, რომ თქვენი, როგორც მომხმარებლის უფლებები დაირღვა, შეგიძლიათ მოგვმართოთ ამ ვებსაიტის, ჩვენი ფეისბუქის გვერდისა, ან მომხმარებლის ცხელი ხაზის 219-42-42 მეშვეობით. 




print version
16:51:40 2009-12-21

კომენტარის დამატება

ყველა კომენტარის გამოჩენა



ეს საიტი ეკუთვნის არასამთავრობო ორგანიზაციას "საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი"

ჩვენი მისამართია: თბილისი, დელისის I შესახვევი №5ა, ტელ: 239 90 19/18

ელფოსტა: office@csrdg.ge
ვებგვერდი: http://www.csrdg.ge/

admin login

© csrdg.ge
design.ge