ბოლო ცვლილებები

კონკურსი ჟურნალისტებისთვის, 2016-17 წწ
ვიდეო #2 - პიროტექნიკა
კარფურში შეძენილი ტკბილეული
სასმელი წყალი გორის რაიონის სოფ. ქვემო შავშვებში
სურსათის ტყვიის შემცველობაზე შემოწმების შედეგები
სამი სახეობის კარაქის შემოწმება გლდანის მარკეტებიდან
ვიდეო #1 - გაფუჭებული სარეცხის მანქანა და საგარანტიო ხელშეკრულება
ბეჭდური პუბლიკაციები
სურსათის ეროვნული სააგენტოს მიდგომა მავნე სურსათის თაობაზე ინფორმაციის გავრცელებასთან დაკავშირებით
მოსახლეობის ინფორმირება მავნე სურსათის შესახებ

მომხმარებლის აზრი: დენი, გაზი, წყალი, დასუფთავება

გაგვიზიარეთ თქვენი აზრი კომუნალური მომსახურების ხარისხის შესახებ.

აქვე შეგახსენებთ, რომ მოსახლეობის გაზით,  ელექტროენერგიითა წყლით მომარაგებას არეგულირებს „საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისია“, სადაც მოქმედებს მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური, ტელ.: 242-01-80, ელ-ფოსტა: mail@pdci.ge. იაქტიურეთ!

თბილისის დაგვა-დასუფთავებისა და ქუჩების შეკეთების ნაკლოვანენებთან დაკავშირებით გირჩევთ აქტიურად გამოიყენოთ მერიის ცხელი ხაზი: 272-22-22 და ვებ-გვერდი ”ჩემი ქუჩა”.

თბილისში წყლის გამრიცხველიანებასთან დაკავშირებით წარმოქმნილ პრობლემებზე შეგიძლიათ მიმართოთ ”თბილისის წყლის” გამრიცხველიანების საკოორდინაციო ჯგუფს ტელეფონზე 2931111 (დამატებითი 1412 ან 1192), რომელიც თქვენს საჩივრებზე ოპერატიულ რეაგირებას მოახდენს. კომპანია GWP-ს განმარტებით, თუკი მომხმარებელი კატეგორიულ უარს აცხადებს წყლის მრიცხველის დაყენებაზე, მასთან მრიცხველი არ ყენდება და არც რაიმე სახის სანქცია ტარდება ამ მომხმარებლის მიმართ. ამავე დროს, მომხმარებელს შეუძლია შემდგომში დაუკავშირდეს კომპანიას და მოითხოვოს მრიცხველის დაყენება - მას მრიცხველს დაუყენებენ. 




print version
15:43:45 2013-04-19

კომენტარის დამატება

ნინო   14:18:29 2017-08-12  უპასუხე   
გამარჯობათ ელექტო ენერგიის ანგარიშზე შეცდომით ჩავრიცხე ზედმეტი თანხა შემიძლია თუ არა ამ ზედმეტი თანხის ყაზტრანზგაზის ანგარიშზე გადატანა? და თუშეიძლება როგორ უნდა მოვიქცე?

namco   10:38:12 2017-06-24  უპასუხე   
7/a bina 14 sadarbazo 1]7/a bina 14 sadarbazo 1 gazis abonentis nomeri minda ttu shegidloat damexmarot

ანა   10:43:45 2017-06-21  უპასუხე   
19 ივნისს ელექტროენერგია გამითიშეს, როგორც აღმოჩნდა შეეშალათ და იმის მაგივრად რომ შეცდომა გამოესწორებინათ, ბოდიში მოეხადათ და მაშინვე ჩაერთოთ დენი, დიდი ჩხუბისა და ბრძოლის შემდეგ ღამის 12 საათზე ჩამირთეს და თანაც თურმე ჩართვის 2 ლარიც მე უნდა გადავიხადო. ვის უნდა მივმართო რომ პასუხი მოსთხოვონ თელასის უპასუხისმგებლო და გულგრილ თანამშრომლებს, რომ იგივე არ დაემართოს სხვასაც

vakhtangi   01:12:39 2017-03-01  უპასუხე   
გამარჯობათ.. მაინტერესებს შემიძლია თუ არა მიწის ნაკვეთის საკადასთრო კოდით მიწის მფლობელის ვინაობის დადგენა? წინასწარ გიდხით მადლობას
ლია, CSRDG   17:06:11 2017-03-01  უპასუხე   
დიახ, როგორც წესი, ეს შესაძლებელია. მიმართეთ საჯარო რეესტრის ეროვნულ სააგენტოს ან თავად სცადეთ შემოწმება საკადასტრო რუკების საშუალებით.

ქეთი   20:50:35 2017-02-15  უპასუხე   
ბოლო ორი თვის მანძილზე თელასზე ქვითარი ორჯერ მეტი მომივიდა, რაც თელასს შევატობინე და მრიცხველი წაიღეს ექსპერტიზაზე, ამ თვეში კი საერთოს არანორმალური თანხა - 650 ლარი მომვიდა. არის ერთოთახიანი ბინა სტანდარტული ტექნიკით,!სადაც მაქსიმუმ 50 ლარი მოსულა დენზე. მეუბნებიან რომ თანხა მაინც გადასახდელია. რატომ უნდა გადავიხადო თანხა დენისთვის, როცა ეალურად არ გამომიყენებია???
სიდამონიძე ლაშა   23:39:20 2017-03-26  უპასუხე   
მეც ეგ პრობლემა მაგ ძაან თაღლითობთ როგორც ჩანს ყელში ამოვიდა უკვე 3 თვეა 160 ლარი მომდის როცა წინა თვეებში იგივეს ვხარჯავდი რასაც ამ ბოლო სამ თვეს და 77 65 ლარი მომდიოდა
თამარ, CSRDG   -0.5  09:34:45 2017-02-16  უპასუხე   
ქეთი მიმართეთ ენრეგრეტიკის მარეგულირებელი კომისიის მომხმარებელთა უფლებების დამცველს ნომერზე 2420190

ლეილა   16:20:36 2017-02-07  უპასუხე   
გამარჯობათ, მაქვს პრობლემა დენის მრიცხველთან დაკავშირებით. იანვრის თვეში მრიცხველმა დაწერა სამმაგი ხარჯი, ანუ თვეში მქონდა მაქსიმუმ 100 ლარი, ხოლო წინა თვეში მომივიდა ქვიტარი 327 ლარის. გთხოვთ დამეხმაროთ, მირჩიოთ რა გავაკეთო, რომ ეს დავალიანება თავიდან იქნას დაანგარიშებული. თელასში მითხრეს, რომ მრიცხველი უნდა გამოცვალონ, თანხა კი მაინც გადასახდელია. ეს კი უსამართლობაა, რატომ უნდა გადავიხადო უკანონოდ დარიცხული თანხა
თამარ, CSRDG   09:35:46 2017-02-16  უპასუხე   
ბოდიში დაგვიანებული პასუხისათვის, ამ საკითხზე მიმართეთ ენრეგრეტიკის მარეგულირებელი კომისიის მომხმარებელთა უფლებების დამცველს ნომერზე 2420190

mariam bolotaevi   12:32:19 2017-01-22  უპასუხე   
დენის კვიტარი არ მოკვსვლია ამ ტვესჰი
თამარ, CSRDG   13:32:20 2017-01-24  უპასუხე   
მარიამ მიმართეთ დენის მომწოდებელ კომპანიას

Mari   12:49:58 2016-12-22  უპასუხე   
Gazis amonaweri ar maq da ar vici ramdenia gadasaxadi,damwvari maq 2482 shegidzliat mitxrat ramdenia gadasaxdeli?

ანა შარიფოვა   01:41:28 2016-10-24  უპასუხე   
დამეკარგა ქვითრის ქაღალდი.და როგორ შემიძლია ვნახო გადახდის ბოლო ვადა გაზის?
თამარ, CSRDG   10:24:17 2016-10-24  უპასუხე   
ანა ნებისმიერი სწრაფი გადახდის აპარატში შეგიძლიათ შეიყვანოთ აბონენტის ნომერი და დაგიწერთ გადასახდელ თანხას

zura   18:10:52 2016-09-15  უპასუხე   
ქვითრის ნომერი არ მაქვს და როგორ ვნახო?

ana   20:58:27 2016-09-07  უპასუხე   
როგორ გადავიხადო დენის ფული როომ ვნახოო რამდენი მაქვს დავალიანება

სალომე   22:51:07 2016-09-02  უპასუხე   
წერეთელზე წყალი არ არუს და რა ხდება ვინმე მეტყვის?

artur   11:26:28 2016-08-19  უპასუხე   
გამარჯობათ ეზოში წყლის პრობლმაა გახეთქილია მილი ეზო იტბორება წლების განმავლობაში ალი მაცხოვრებელი ვარ და ად და ვის მივმართო ამ პრობლემით ვინ არის კომპიტენტური ასეთი პრობლემების

archaia, xarebava da sxva.......   14:44:38 2016-06-29  უპასუხე   
mogesalmebit nagomaris q.49-shi droebit mcxovrebidevnilebi,gvainteresebs wylisa da dasuptavebis gadasaxadi gvekutvnis tu ara,romlebsac farti jer ar daumtkicdat?da vis mivmartot am gadasaxadis daxurvastan dakavshirebit? gaviget rom jer ar gvekutvnoda,gmadlobt pasuxistvis
თამარ, CSRDG   15:35:40 2016-06-29  უპასუხე   
დევნილთა და განსახლების სამინისტროს მიმართეთ და იქ დაგაკვალიანებენ

nino   20:13:18 2016-06-11  უპასუხე   
გამარჯობა.გთხოვთ გამარკვიოთ როგორ გავიგო რამდენი კუბი გაზი მაქვს დახარჯული,მრიცხველზე რამდენი ციფრი უნდა ამოვწერო რომ დავიანგარიშო.7 ციფრაა მრიცხველი. წინასწარ მადლობა.
თამარ, CSRDG   15:42:41 2016-06-13  უპასუხე   
ნინო იქნებ გაზის კომპანიას მიმართოთ ამ კითხვით, სამწუხაროდ ჩვენ ვერ დაგეხმარებით. წინა ქვითრის მონაცემს რომ გამოაკლოთ მრიცხველის ჩვენება ალბათ ეგ იქნება დახარჯული კუბამეტრები

daria   23:47:39 2016-05-24  უპასუხე   
მაინტერესებს დეკემბერში გაზის ქვიტარზე 46 ტარიპი აწერია დედაზე მოდიოდა ახლა როცა ცჰემზე გადმოვიტანე 55 ტარიპიტ მომდის გადასახადი გინდა ტუ არა ახალი აბონენტი ხარო 10 რაც გაზი გვაქვს შეყვანილი უბრალოდ გვარის ცვლილება მოხვდა
თამარ, CSRDG   09:50:36 2016-05-25  უპასუხე   
დარია მიმართეთ ენერგეტიკისა და გაზის მარეგულირებელი ეროვნული კომისიის მომხმარებელთა უფლებების დამცველს ნომერზე 2420190

Tigo   18:34:21 2016-02-27  უპასუხე   
გამარჯობათ, მაქვს ასეთი შეკითხვა: ერთი წლის წინ გავეცით ჩვენი კუთვნილი სახლი ქირით ერთი წლის ვადით. ეხლა დაუმთავრდათ ქირის ხელშეკრულება და ქირით მცხოვრები ოჯახი გავიდა ჩვენი კუთვნილი სახლიდან. გადავწყვიტეთ ჩვენვე გვეცხოვრა ჩვენს სახლში, დავიფიქრეთ გვესარგებლა თწვენს მიერ გამოცხადებული აქციით და ჩაგვერთო ინტერნეტი 20 მბ 19 ლარად. მაგრამ როგორც აღმოჩნდა ქირით მაცხოვრებლეს თურმე ჰქონდათ წილა წელს აქციით ჩართული თქვენი ინტერნეტი (15 მბ 15 ლარად), მაგრამ რადგან გადიოდნენ სახლიდან - ერთი ხუთი დღეა გამორთეს ინტერნეტი და ისე გავიდნენ.
მოკლედ, გვინდა თქვენი ინტერნეტის ჩართვა უკვე ჩვენზე, ამ სახლის რეალურ მაცხოვრებლებზე (ვარკეთილი 3, მე-2 მიკრორაიონი), შეგვიძლია ჩვენ ვისარგებლოდ აქციით 20 მბ 19 ლარად?
წინასწარ გიხდით მადლობას
Tigo   18:35:57 2016-02-27  უპასუხე   
უკაცრავად შეცდომით სხვა წერილი გადავაკოპირე.

lika   18:33:49 2016-02-24  უპასუხე   
თუ შეგიძლიათ მითხრათ მრიცხველის ბოლო და ახალი მონაცემებით როგორ უნდა გამოვითვალო დენის და გაზის გადასახადი. ძალიან მჭირდება და იქნებ დამეხმაროთ
თამარ, CSRDG   09:46:22 2016-02-25  უპასუხე   
მრიცხველზე აღნიშნულ მონაცემს უნდა გამოაკლოთ ბოლო გადახდისას მრიცხველზე არსებული მონაცემი და გაამრავლოთ ერთეულის ღირებულებაზე მაგ. 1კვტ გაზის ღირებულებაზე.

პაატა   13:10:37 2016-02-23  უპასუხე   
გამარჯობა.წყალზე დაგვიმონტაჟეს მრიცხველი და ვიხდით გადასახადს.მე ყველა ონკანი მოწესრიგებული მაქვს და საკმაოდ ძვირი მიჯდება,მაშინ როდესაც მეზობელს რომელსაც წლებია ონკანი გაფუჭებული აქვს იმას მრიცხველი არ დაუმონტაჟეს და იხდის ფიქსირებულ გადასახადს.მე მაინტერესებს რატომ დამიმონტაჟეს მარტო მე ეს მრიცხველი.
თამარ, CSRDG   17:22:26 2016-02-23  უპასუხე   
pაატა წყალზე მრიცხველის დაყენება სავალდებულო არ იყო. ეტყობა თქვენმა მეზობელმა უარი თქვა მასზე

ნინო   14:44:38 2015-11-09  უპასუხე   
გაზის ქვითარი არ მაქვს, დავკარგე და ბინის მისამართით შესაძლებელია თუ არა "ყაზტრანსგაზის" მომხმარებლის აბონენტის ნომრის გაგება?

სოოფი   11:16:45 2015-11-06  უპასუხე   
რა ღირს სოკარ გაზის სამომხმარებლო ტარიფი?

ეკა   11:35:27 2015-10-22  უპასუხე   
შევიძინე ბინა ახლახან და საჯარო რეესტრიდანაც ,მაქვს ამონაწერი მფლობელობაზე. მაგრამ კომუნალურები ისევ ძველი მფლობელის სახელზე მოდის. ვის მივმართო რომ ჩემს სახელზე მოვიდეს
თამარ, CSRDG   12:42:46 2015-10-22  უპასუხე   
კომუნალურის კომპანიებს

მარიამი   15:27:24 2015-10-10  უპასუხე   
მაინტერესებს რა ჯდება აბონენტად გახდომია თანხა
მარიამიm   15:45:06 2015-10-10  უპასუხე   
მაინტერესებს რა თანხა ჯდება გაზის აბონენტად გახდომა?

ani   16:40:02 2015-09-30  უპასუხე   
ელ.ენერგიაზე ჩავრიცხე ზედმეტი თანხა. თუ შემიძლია გადავანაწილო დასუფთავებასა და წყალზე?
თამარ, CSRDG   17:24:27 2015-09-30  უპასუხე   
ანი ამ კითხვით თელასს მიმართეთ
neli   16:02:32 2016-02-14  უპასუხე   
იმას მიმართეთ ამას მიმართეთ.იქ დარეკეთ აქ დარეკეთ! აბა თქვენ რას აკეთებთ>?ააააააა??????
თამარ, CSRDG   09:35:57 2016-02-15  უპასუხე   
ჩვენ გეუბნებით იმ სახელმწიფო სტრუქტურას რომელსაც ევალება რეაგირება

ეკა   15:59:20 2015-09-08  უპასუხე   
დზალიან გთხოვთ გამარკვიეთ ერთი აბონენტის გამო ყასტრანგზს აქვს თუ არა უფლება გათიშოს მთლიანი სადარბაზო გთხოვთ მოახდინოთ რეაგირება ეს არის სხვა დანარჩენი აბონენტების უფლებების დარგვევა კრწანისის რაიონი
თამარ, CSRDG   16:45:17 2015-09-08  უპასუხე   
ეკა მიმართეთ ენერგეტიკის მარეგულირებელი კომისიის მომხმარებელთა უფლებების დამცველს 2 42 01 90

Marina Maisuradze   17:02:52 2015-07-12  უპასუხე   
თემქის მე-11 მიკრორაიონში ბოლო ერთი თვეა ვართ გაუსაძლის მდგომარეობაში. წყალი გვეთიშება ორ დღეში ერთხელ ორი-სამი დღით. ვრეკავთ GWP-ს ცხელ ხაზზე და სულ ერთი და იგივე პასუხია-ავარიაა და არ ვიცით როდის ჩაირთვებაო. ხან გვეუბნებიან ხვალ დილით ჩაირთვებაო და საღამოსაც კი არ გვაქვს წყალი. მიზეზი არ ელევათ-ხან მილი დაზიანდა, ხან მაგისტრალი და ხან მიზეზებს ვერ ადგენენ ბოილერები რატომ არ მუშაობს. წარმოიდგინეთ, ამ სიცხეში მთელი კვარტალი დღეობით უწყლოდ. სასმელ წყალს კიდევ იყიდის ადამიანი, მაგრამ ელემენტარული ჰიგიენის ნორმები ხომ უნდა დავიცვათ? რამდენი კორპუსი რჩება GWP-ს უპასუხისმგებლობით უწყლოდ დღეობით?! ბოლო ორი კვირის განმავლობაში 8 დღე არ გვქონდა წყალი. გადასახადში ეს რა თქმა უნდა არ აისახება. მორალურ ზიანზე რომ არაფერი ვთქვათ.პასუხისმგებელ პირთნ ცხადია არ გვაკავშირებენ და ვომობთ ასე ჩვენ და ცხელი ხაზის ოპერატორები. როგორ მოვიქცეთ? ვის მივმართოთ? ვინ მიიღებს მხედველობაში ჩვენს გაჭირვებას?
P.S. წყლის გადასახადს ცხადია სულადობით ვიხდით. და ნახევარი თვე წყალი რომ არ მოგვეწოდება არ არის ჩვენი უფლებების დარღვევა? ჩვენ რომ ერთი დღით დავაგვიანოთ გადასახადის გადახდა მარტო წყლის კი არა, ელექტროენერგიის გარეშეც დაგფვტოვებენ და არავინ გაითვალისწინებს რა "ავარიის" გამო გადაგვიცდა გადახდა
Marina Maisuradze   17:06:58 2015-07-12  უპასუხე   
მითითებული დამცველის ნომერი "დროებით გამორთულია"

დინა   12:28:42 2015-06-19  უპასუხე   
გამარჯობათ მაინტერესებს რატომ არ არის კოსტავას ქუცაზე წყალი და როდის არის შესაძლებელი რომ მოვიდეს
თამარ, CSRDG   14:12:23 2015-06-19  უპასუხე   
ამ შეკითხვით საქართველოს წყლის კომპანიას უნდა მიმართოთ

Lika Keshelava   17:15:04 2015-06-18  უპასუხე   
გამარჯობათ, გადასახადის გადახდა დავაგვიანებთ, 1-2 დღის მერე გადავიხადეთ და გაზი მაინც არ გვაქვს.. რა უნდა ვქნათ? ცხელ ხაზზე არ მპასუხობენ

შორენა   20:58:59 2015-06-06  უპასუხე   
ვცხოვრობ ქ. ზუგდიდში, ორშაბათს უნდა გადავიხადო გაზის მოხმარების საფასური და თუ ვერ შევძელი გადახდა რა ვალდებულება დამეკისრება? პასუხს ველი მეილზე
თამარ, CSRDG   11:47:07 2015-06-08  უპასუხე   
შორენა უნდა მიმართოთ იმ კომპანიას რომელიც ემსახურება ზუგდიდს. ჩვენ ვერ გიპასუხებთ თქვენს კითხვაზე

medea khoferia   00:07:32 2015-06-02  უპასუხე   
მოგესალმებით, ვცხოვრობ ზუგდიდში. ხუთშაბათს დაახლოებით საღამოს ყოველგვარი გაფრთხილების გარეშე 16:30 საათისთვის გამითიშეს გაზი. გადახდილი მაქვს 200 ლარი, დარჩა 150 ლარი, რაზედაც პარასკევს დილით დედას სოკარში განაცხადი შეავსებინეს ეტაპობრივად გადახდაზე,და განაცხადეს რომ ორშაბათს აუცილებლად ჩართავდნენ. მაგრამ უკვე 5 დღეა გვატყუებენ. დღეს უკვე ღამის 9 საათზე დავრეკე და ერთერთმა თანამშრომელმა განაცხადა რომ შეცდომით შეავსებინეს განაცხადი და ამის გამო ვერ ჩართეს, გადააბრალა თბილისს. ძალიან გთხოვთ დამეხმაროთ, ბოლოსდაბოლოს როდისთვის ჩაგვირთავენ. იმათ ვისაც უკანონოდ აქვთ შეერთებული არაფერს ეუბნებიან და თვალს ხუჭავენ რადგან ისქელებენ ჯიბეებს. გთხოვთ ჩაატაროთ შემოწმება და თვითონ დარწმუნდებით თუ რა კანონდარღვევით მუშაობენ სოკარის თანამშრომლები ზუგდიდში. გთხოვთ პასუხი მომცეროთ მეილზე პატივისცემით მედეა ხოფერია.


ყველა კომენტარის გამოჩენა



ეს საიტი ეკუთვნის არასამთავრობო ორგანიზაციას "საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი"

ჩვენი მისამართია: თბილისი, დელისის I შესახვევი №5ა, ტელ: 239 90 19/18

ელფოსტა: office@csrdg.ge
ვებგვერდი: http://www.csrdg.ge/

admin login

© csrdg.ge
design.ge