ბოლო ცვლილებები

ევროკავშირში აღმოჩენილი სახიფათო არასასურსათო პროდუქტები
სურსათის ეროვნული სააგენტოს 2018 წლის იანვარ-მარტის კონტროლის შედეგები
მოსახლეობის ინფორმირება მავნე პროდუქტების შესახებ
სურსათის ეროვნული სააგენტოს მიერ 2017 წელს განხორციელებული კონტროლის შედეგები
თამბაქოს მოხმარების წესები გამკაცრდა
საზოგადოებრივი ორგანიზიაციების მიმართვა საქართველოს ხელისუფლებას
ჯარიმები
პროდუქტის უსაფრთხოებისა და თავისუფალი მიმოქცევის კოდექსი
სახიფათო პროდუქტები ევროკავშირის ბაზარზე
საქართველოში სანთებელების კონტროლი ამოქმედდა

მობილური ტელეფონი I Phone 4
საოჯახო ტექნიკა, ელექტროსაქონელი,

სტატიაში მითითებულ მეწარმეებს, ვთხოვთ გაეცნონ ამ ინფორმაციას.

2013 წლის 06 ივნისს მომხმარებელი დაგვიკავშირდა ტელეფონით და დახმარება გვთხოვა. მისი პრობლემა შემდეგში მდგომარეობდა: მომხარებელმა მაღაზია I Land-ში შეიძინა მობილური ტელეფონი IPhone 4. შესყიდვისას მაღაზიამ მომხარებელს გადასცა საგარანტიო ფურცელი, რომლის მიხედვითაც მაღაზია იღებდა პასუხისმგებლობას: 7 დღის ვადაში ტელეფონის ახლით შეცვლის, თუ ტელეფონს აღმოაჩნდებოდა ქარხნული წუნი; 30 დღის ვადაში ტელეფონის დაზიანების შემთხვევაში მისი უფასოდ შეკეთების; და 1 წლის განმავლობაში ტელეფონის დაზიანებისას შეკეთებას 50 %-იანი ფასდაკლებით.

ყიდვიდან 2 თვეში მწყობრიდან გამოვიდა ტელეფონის Wi-Fi ანტენა, რომელიც მაღაზიამ შეაკეთა. გარკვეული პერიოდის შემდეგ, იგივე ნაწილი ტელეფონს კვლავ გაუფუჭდა და ამ შემთხვევაშიც მაღაზიამ შეუკეთა მომხარებელს ტელეფონი. მესამედ იმავე ნაწილის მწყობრიდან გამოსვლის შემდეგ მომხარებელმა უარი განაცხადა ტელეფონის კიდევ ერთხელ შეკეთებაზე და მაღაზიას ტელეფონის გამოცვლა მოსთხოვა. თუ მაღაზია უარს იტყოდა მომხარებლის მოთხოვნის დაკმაყოფილებაზე, ის აპირებდა თავისი უფლებების  დაცვას სასამართლოში.

     

სანამ მაღაზიიდან მიიღებდა პასუხს,  მომხარებელი ჩვენ დაგვიკავშირდა და კონსულტაცია გვთხოვა - ნამდვილად ჰქონდა თუ არა მას კანონიერი უფლება მაღაზიისაგან მოეთხოვა მრავალჯერ გაფუჭებული და შეკეთებული ტელეფონის ახლით შეცვლა. მომხარებელს დაუკავშირდა ჩვენი იურისტი ანა პარანიჩევა, რომელმაც გასაუბრების და დეტალების დაზუსტების შემდეგ მომხარებელს მოუმზადა განცხადება, რომლითაც მას შეეძლო მაღაზიისთვის მიემართა. თუმცა განცხადების გამოყენება მომხმარებელს აღარ დასჭირდა, რადგან   მომხარებელს დაუკავშირდნენ მაღაზიიდან და მისვლა სთხოვეს. ადგილზე აღმოჩნდა, რომ მაღაზიამ გადაწყვიტა დაეკმაყოფილებინა მომხარებლის მოთხოვნა და მას ნაკლიანი ტელეფონი ახლით შეუცვალეს.




print version
14:09:43 2013-07-19

კომენტარის დამატება

dv0rsky   12:54:10 2013-09-16  უპასუხე   
ეე, მე კიდე თავის დროზე აღარ მივაწექი და შემრჩა ბრაკი


ყველა კომენტარის გამოჩენა



ეს საიტი ეკუთვნის არასამთავრობო ორგანიზაციას "საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი"

ჩვენი მისამართია: თბილისი, დელისის I შესახვევი №5ა, ტელ: 239 90 19/18

ელფოსტა: office@csrdg.ge
ვებგვერდი: http://www.csrdg.ge/

admin login

© csrdg.ge
design.ge